امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو

بدون عنوان

1390/11/17 16:45
629 بازدید
اشتراک گذاری

امین محمد در ماهگرد دوماهگی

عزیزدلم تو ابن روز خونه مادرجون عصمت بودیم. من برات کیک پختم اما یهو مهمون اومد و حواس من یه کم پرت شد و کیکت این شکلی شد...

ا

امین محمد در یک روز برفی

من نخوام با خیابون برفی عکس بگیرم کیو باید ببینم...آخه له شدم واااااااااااااااااای

 

امین محمد بعد از یک ماساژ حسابی...

 

آخه من نمیدونم این مامانم چه اصراری داره هی منو  دمر بندازهههههههههههههههه

خسته شدم یکی به دادم برسه...

 

امین محمد و اسباب بازی هاش

من از این خرسه میترسم... ماماااااااااااااااااااااااان

اینم دوست جون امین محمد...دارم با دوستم خصوصی حرف میزنم لطفا فضولی نکنید

 

خواب معصومانه یک فرشته کوچولو....ای کاش ما هم میتونستیم یک باردیگه اینطور آسوده بخوابیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

khale marji
18 بهمن 90 13:37
xale qoorboonet beshe bezar poshte labet sabz beshe bad ba doxtare mardom harfe xosoosi bezan xale....


khale junam akhe be man in harfa miad. un dustam esmesh iliast... hamun arusake mamaname yadet nist?!!!
خاله ندا
20 بهمن 90 23:59
عزیز خاله سلااااام؛ کاش الان کنار دستم بودی تا حسابی می چلوندمت قند عسل خان !!! ( البته دور از چشم مامان جونیت )
مثل همیشه عکسات قشنگ بودن و ناز ! و صد البته عکاس عکسات ماهر بوده که قد یه دنیا دلم براش تنگیده!!! خیلی خیلی جیییییگری امین محمد !!!


ما هم دلمون برات خیلیییییییییییی تنگ شده خاله ندا

Romina
22 بهمن 90 19:35
voooooooooooosh jigareto lopeto biar jolo bbbbos gaaaaaz


miciiiiiiiiii khale jun
inam 100 ta buuuuuuuuus baraye amir mahdi junam
مريم
25 بهمن 90 22:07
امين محمد گلم خيلي نازي ولي بهناز خا كنه اخلاقش شيبه باباش باشه انشالله
فداي فقل خودم
مريم

مرسی خاله مریم گل... ممنون که به وبلاگ من سرزدی
بوووووووووووووووووس
زهرا مامان مه سما
26 بهمن 90 22:15
واییییییییی خدا بهی من اگه پسرتو ببینم میچلونمش خیلی ماهه خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش این گل پسرو

مرسی خاله زهراجون خدا گل دخمل توروهم حفظ کنه بوووووووووووووووووووس
khale simin
30 بهمن 90 15:47
man age in pesaro bebinam doroste khordamesh keee fadash beshaaam hefzesh kone khoda vase mamano babash muuuuuuuuuuuuuuuch