امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

شازده کوچولو

تولد تولد تولدت مبارک

1391/8/23 13:13
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

اول چند تا از عکسای ماهگرد شازده کوچولو رو ببینید بعد هم تولد یک سالگیش

 

فکر نکنید خدای نکرده به این زودی پیر شدما.... از دست این بزرگترا.خب شمع هشت نداشت

پسری ما اینقدر شیطون شده فکر میکنه اگه یک ثانیه به دوربین نگاه کنه وقتش تلف میشه...

خب حتما میشه دیگه.

یک سال از زمینی شدن شازده کوچولوی ما گذشت و چه زود گذشت.  این هم از کیک خوشگلش که سلیقه بابا جونشه و  البته شیرینیش از خود پسریه.

 دهنم آب افتاد نمیشه اول کیک بخوریم؟!!!!!!!!!!!!!1

مادرجون دست شما درد نکنه خیلی سه چرخه ام خوشگله.

خب اول یه کم نرمش کنم که بدنم گرم بشه بعد دست به کار بشم.

 

 

بابا آقا مث اینکه این ارگ و برای من کادو گرفتنا اما انگار شما خوشحالتری....

میکروفن و رد کن بیاد

 

 

خب همه آدما راه میرن....شماها چرا شاخ درآوردین...وااااااااااااااااا

 

هنر دست مادرجونی....مادرجونی دستات و میبوسم

 

مامان خانوم تولد تموم شده دیگه از چی میخوای عکس بگیری...بیا بیا هر چقدر دلت میخواد بگیر

بیام تو دوربین خوبه....

 

نمکدونم دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا مامان مه سما
22 آبان 91 10:45
تولدت مبارک عشق خاله
مامان محمد طاها
23 آبان 91 1:06
عزییییزم تولدت مبارک..
خواهر فرنازجان
23 آبان 91 13:45
سلام تولد مبارک هزار تا بوس برای گل پسرتون
مامی مائده
25 آبان 91 17:19
تولدت مبارک
مینا
25 آبان 91 23:27
چه قدر اخمات شیرین تولدت مبارک
زهرا مامان مه سما
26 آبان 91 5:25
بهی کجایی بابا دلم برات تنگ شده عشقم چطوره خوبه شیطنت میکنه قربونش برم ببوسش عزیزمو


مرسی عزیزم ما خوبیم منم دلم برای تو و اون عسل خانوم تنگ شده.منم میبوسمتون
HODEYS
1 آذر 91 20:48
بهی خیییلی بی معرفتی دلمون برات یه ذرررررره شده امین جونم تولدت مبارک ایشالاه جشن دامادیت
الناز(مامان بنیا
9 آذر 91 10:04
تولدت مبارک عزیزم با اون مدل موهای نازت
صفورا مامان آوا
18 آذر 91 14:29
این شازده پسر چرا اینقدر کیک تولد داره مباااااااارکش باشه
رضوان مامان رادین
22 آذر 91 17:14
تولدت مبارک فرشته کوچولووووووووووووو
مامان رادین
24 آذر 91 14:37
hi happy birthday dear amin mohammad wish best for you its my gift for you
مریم مامان پندار
13 دی 91 16:02
تولدت مبارک عزیزم چه سه چرخه قشنگی مبارک باشه خاله فدای اون ژست هات برم با اون اخم شیرینت
نیر
12 بهمن 91 1:04
عزیزممممممممممم تولدت مبارک گلم من عاشق اون تلت شدم دوستت دارممممممممممممم
سارینا مامان آرمان
18 بهمن 91 8:40
من عاشق مدل موهاتم قشنگمممممممممممممم
ازاده مامان هانا
21 بهمن 91 15:40
عزیزمممممممممم اینجارو نگا چه خبره مامان خانوم چه کردهههه تولدت مبارک با تاخیر فراوان. امین جان تغصیر مامانته دیر به دیر عکس میزاره ها من بی معرفت نیستم انقدااا