امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو

نسیمی که میگذرد

1390/9/13 20:04
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

ممنون از همه کسایی که جویای حال ما بودن و اومدن برای شازده کوچولوی من نظرگذاشتن...

امروز بالاخره توی بیست روزه گی امین محمدم وقت گیرآوردم و تونستم بیام یه سری به کلوب بزنم ولی خب

از شانس من کسی نبود...دلم برای همتون خیلی تنگ شده...برای اون روزایی که با شکمای قلنبه مون تا

نصفه شبا می نشستیم و از هر دری باهم حرف میزدیم... وای که نمیدونم چرا یاد اون روزا یه غم عجیبی به

دلم میندازه....

این روزا خیلی درگیر بودم  و دور و برم خیلی شلوغ بود الانم که دارم مینویسم برای اینه که امین محمد با

خیال راحت تو بغل بدربزرگش لم داده و به من یه آوانس کوچولو داده که یه کم استراحت کنم...

اومدیم تا آخرهفته خونه مامان اینا بمونیم بعد برگردیم تهران تا دوباره من باشم و بسری تا حسابی با هم

سروکله بزنیم...

این روزها خیلی سریعتر از آنی که باید میگذرند...و میدانم دست آخر گویی که نسیمی به گونه مان

خورده باشد...باشد که از این نسیم لذتی ناب ببریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی فری
14 آذر 90 11:28
خوشحال میشم به وب من سر بزنین درخواست یه مادر بزرگ که برای نوه گلش وبلاگ نوشته در ضمن از خوندن وبلاگتون خیلی لذت بردمنظر یادتون نره


رو چشمم مادربزرگ دوست داشتنی
مامی مائده
21 آذر 90 20:13
من دوست دارم این روزا خیلی کند بگذره ولی با اینکه یه هفته اس از خونه بیرون نرفتم ولی اصلا متوجه گذر زمان نمیشم



مائده جون اما همیشه سریعتر از اون چیزی که فکر کنیم میگذره...مرسی عزیزم که به ما سر میزنی
Romina
26 آذر 90 21:25
manam delam vase shikamam va tekonash va hame dostam tang shode behi jon omidvaram hamishe barat be khoshi begzare ishala


merci azizam shoma ham hamishe lhosh bashid
آرتین خان
8 دی 90 21:17
سلام عزیزم خوش اومدی به دنیا
1 ماه و 14 روزگیت مبارک


مرسی دوست خوبم