امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو

جشن تولد مامانی

1390/8/10 23:57
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری

دیروز تولد مامان بود و من تبریک شمارو فهمیدم دیگه چجوریش و به بقیه نمیگم چون این یه راز بین من و شماست...

بابایی اینا کلی منو سورپرایز کردن و خونه آقاجونی برام جشن تولد گرفتن....

البته عمه فاطمه و مادرجون خیلی زحمت کشیده بودن در واقع مامان بزرگ اینا این جشن و برام گرفتن ...

عمه برامون لازانیای خیلی خوشمزه پخته بود و پدرجون هم یه کیک خیلی قشنگ...عموها هم که از رقص

و شادی چیزی کم نذاشتن ...

دست همگی درد نکنه به من که خیلی خوش گذشت و کادوهای خوشگلی گرفتم....

عکسای یادگاری هم انداختیم که تو هم بعدها ببینی....

الان که برات مینویسم  بابایی مشغول شامپوفرش کشیدنه نیشخند من و تو هم اومدیم یه کم اینجاها خلوت کنیم ....

خوشحالم که در پایان 25 سالگیم کنارم بودی و در شروع 26 سالگی یک خانواده ی کامل دارم و تو این

جمع و کامل میکنی عزیزکم... احساس میکنم بیست و شش سالگی میتونه جزو متفاوتترین سالهای

زندگیم باشه و شاید امسال تنها سالی بود که موقع فوت کردن شمع تولدم از ته دلم آرزو کردم ...

به امید براورده شدن آرزوی همه .....لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مریمی
11 آبان 90 0:02
مبارک باشه تولدت بهی جون


مرسی عزیزم از تبریک...
معلومه خاله جون که لینک میکنم دوست جون امین محمدمه

مامان مریمی
11 آبان 90 0:03
خاله بهی هانا خیلی وقته لینکت کرده.. شما هم لینکش می کنی؟
خاله ندا
13 آبان 90 1:24
مامان بهی ورووووووووووووجکم تولدت هزاران در هزاران بار مبارک عزیزم
دلم بدجور واست تنگیده گل نازم


ماموچکای خودم منم دلم برات شده اینقدر(.)
مرسی عزیزدلم

سهیلا مامان اریا مهر
13 آبان 90 1:47
تولدت مبارک دوست جون انشاالله سال دیگه یه نی نی کوچولو کیک تولدت رو انگشت انگشتی میکنه


مرسی سهیلا جونم از خدامه که اون روزه ببینم... آریامهرجیگر و ببوس
مینا
13 آبان 90 2:01
قدر این فامیل شوهرو بدون که کم پیدا میشه ماله ما که روزه تولدمونم یادشون میره


مرسی میناجون که یادم کردی
khale marji
15 آبان 90 12:44
xale ghorbooneeeeesh yadet bashe sale bad tavalode mamanit toham hastia lebasaye xoshmel bepoooooooooooooooooosh
boooooooooooooooooooossss
delam barat ye kuchi mili shode xob key miay
bejom dige axe unja dari chi mikoni xaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...



خاله مرضی جون آخه جام گرم و نرمه... تواین هوای سرد کجا از اینجا بهتر... هههههههههه

آخه من یه کم مامانیم دلم نمیاد از مامانم دل بکنم
بوس بوس
زهرا مامان مه سما
21 آبان 90 13:33
تولدت مبارک باشه بهی جونم ببخشید که دیر اومدم برای تبریک گفتن شما هم مثل من ابانی هستی من 17 ابانم ایشالله 120 سالگیتو جشن بگیری بهی جونم