امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

شازده کوچولو

آخرین سونوگرافی

1390/8/2 18:36
621 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم امین محمدم

تمروز از صبح ساعت 8 باهم رفتیم بیمارستان تا همین یک ساعت پیش که ساعت 5 اومدیم خونه....

و مامانی برای اینکه شما خستگیت دربره آخر وقت شمارو برو استخر که آب بازی حالت و سرجا بیاره.... ومن فهمیدم که داره بهت خیلی خوش میگذره...

 

امروز آخرین سونو رو هم انجام دادیم تا وزن و شرایط شما معلوم بشه... پسری شده بودی سه کیلو و دویست گرم...داری تپلی میش ها شکموی من... بابایی هم اونجا وایستاد ه بود و تو سونو گرافی شما رو نگاه میکرد همش لبخند میزد اما دل من خیلی سوخت آخه آقای دکتر بدجنس صفحه  کامپیوتر و برنگردوند که منم برای آخرین بار اون شکل خوشملت و توی دلم ببینم و دل من مونده پیش شما

اما اشکالی نداره همین که مامان فهمید شما حالت خوبه و سرحالی  هم کافیه قند عسلم....

مامان امروز تصمیمشو گرفت که شمارو به روش طبیعی دنیا بیاره چون برات بهتره  و خانوم دکترهم همینو گفت....امیدوارم خدا حسابی حواسش به ما باشه و کمکون کنه...

تو هم باید خیلی هوای مامان و داشته باشی تا مامان هم بتونه با خیال  راحت هر کاری که به نفع شماست و برات با جون و دل انجام بده...

 

وااااااااااااای الان بابایی میاد و باز میگه مامان و پسر خلوت کردین من موندم بی شام

پس پیش به سوی درست کردن یه غذای خوشمزه که باباجون میاد خستگی از تنش دربره

بوس بوس هزارتا.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)