امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو

آوردن سرویس خواب شازده کوچولو

1390/7/3 22:21
1,754 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولوی مامان و بابا

مبارکت باشه عزیزم...سرویس تحت خوشگلت و میگم که مادرجونی و پدرجونی زحمت کشیدن و برات خریدن و امشب برات آوردن خونه....نمیدونی خونه چه شکلی شده...شلم شوربایی برپاست که نگو و نپرس اما من و بابایی تو همین شلوغی بهشون نگاه میکنیم وکلی حض میکنیم...

بابایی که وایستاده بودو کنار تختت و تکون تکونش میداد و برات لالایی میخوند....منم بهش میگفتم آرومتر الان پسرم از خواب میپره....

امروز روز خوبی برامون بود...رفته بودیم سونوگرافی و خداروشکر دکتر از سلامتی تو برامون گفت و آرامش ما چند برابر شد...امیدوارم خدا هیچ وقت این آرامش و ازمون نگیره...

فردا قراره عمه فاطمه بیاد اینجا تا کمی اتاقت و برای چیدن آماده کنیم تا آخر هفته که مادرجون اینا بیان همه چی و کامل کنیم...

دل تو دلم نیست که زودتر تو رو توی تختت ببینم که در کمال آرامش به خواب فرشته ایت رفتی و اون وقته که میتونم با خیالی آسوده لحظه هامو بگذرونم ... تا اون روز برای حضورت لحظه شماری میکنم.

میبوسمت هزاران بار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی مائده
6 مهر 90 23:22
مبارکش باشهههههه، منتظر عکساش هستیم
دختر دایی شیدا
8 آبان 90 16:17
امین محمد جونم سلام.من شیدا هستم دختر دایی مامانی خیلی وقته که میخواستم باهات حرف بزنم اما فرصت نشده عزیزم.میخواستم اومدنت به این دنیای زیبا بهت تبریک بگم و بگم که ما همه از اومدن تو به جمع خانوادمون خیلی خیلی خوشحالیم و دوست داریم هر چه زودتر اون روی ماهت ببینیم.ما یعنی من و زن دایی ودایی ودختردایی شیرین و شیوا. الان که من دارم این حرفا رو باهات میزنم روز یک شنبه تاریخ 8/8/90هستش یه روز سرد پاییزی که شب تولد مامان بهنازت که من از همین جا بهش تبریک میگم و ارزوی بهترینها رو برای تو و مامانت و بابات دارم.روی گلت میبوسم هزار بار مراقب خودت و مامان گلت باش


مرسی خاله جون شیدا که این نظر قشنگ و برام گذاشتین منم منتظرم که بیام تو بغل شماها...از الان دوستون دارم