امین محمدامین محمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

4 ماهگی تا 7 ماهگی و یک عالمه عکس

1391/4/13 13:19
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای جامونده از ماهگرد4 و5  امین محمد

و نگاهی پر از .............

به خدا الان برام زوده وایتم خودم بعدا یاد می گیرم...

این منارجنبانه من خودم ساختمش آخرم وایستادم باهاش یه عکس بگیرم...هییییییییی

آفتاب زوم کرده تو چشمای من اونوقت هی میگن امین محمد بخند مامان بخند بابا... خودتون می تونید؟!

و این هم کدخدا امین محمد در باغ شمال

شازده کوچولو در اولین سفر دو نفره اش با مامان بهی به خیابان اونم با کالسکه...

آدم نمیتونه دو کلام خصوصی حرف بزنه.....

چایی هرکی خواست به من بگه....

باید یه نقشه ای بکشم که این مامان خانوم از این جلو نشستن دست برداره....اوهوم

 

امین محمد خوش اخلاق لحظه ای که از خواب بیدار میشه.... همیشه لبت خندون مامان

میخوام برم بیرون خوشحالم.برای همین چشمام برق میزنه

آخه من به این خوشگلی سشوار میخوام چیکار....موهام و خراب کردی ماماااااااااااااان

وقتی با کله بری تو غذا.....

این امتحانام تموم بشه یه نفس راحت می کشم

آخ دیگه خسته شدم حالا یه کم نرمش کنم انرژی بگیرم...1 2 3 4

وقتی میشه درازکشید و با پا کارارو انجام داد چرا به خودم سختی بدم دستمو دراز کنم...

واااااااااااای دوچرخه سواری هم عالمی داره ها

و این هم امین محمد و مهربونترین پدربزرگ دنیا وقتی برای اولین بار دوتایی نون خریدن...پربرکت باشه ایشاا...

باز امین محمد قاشقشو گم کرد شد خاله ریزه...

اگه گذاشتن یه چرت بزنیما...حتما باید وری وری نگاتون کنم!!!!!!!

ااااااااااااه اعصاب نمیزارن که....

دیگه نمیدونم چطوری بخوابم.... همه مدلارو امتحان کردم مونده این... ببینم چطوریه!!!!

به این میگن یه خواب مرغوب....

و شاید لحظه ها تکرار می شوند.... امین محمد و مامان بهی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

الناز(مامان بنیا
13 تیر 91 13:15
قربونت برم با اون عکسای خوشکلت
khale simsim
13 تیر 91 15:35
azizaaaaaaaaaaam khili naze axat khojele khale****
ghorbune khodeto mamanet
rasti behi akharam axaro azam nagereftid na?



ghorbune mehrabunit... chera azizam axa daste marziast az kifet berdashte rikhte tu laptop vali hanuz be daste man nareside.... buuuuuuuuuuuuuuuuuus
زهرا مامان مه سما
14 تیر 91 11:07
وایییییییییییییییییییی بهی کیف کردم از این عکسا و البته نوشته های قشنگت مخصوصا اون مدل خواباش و و ورزش کردنش وووووووفداش بشم من


مرسی دوست جون خودم...بوووووووووووووس
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:30
آخ که چقدر خستگیمون در رفت با این همه عکس های خوشگل خوشگل ببوسش مامانی نی نی نازمونو ما هم آپیم
سارینا مامان آرمان
18 تیر 91 16:53
خاله قربون خودتو عکسات خیلی عکسات باحالن به ماما بگو بازم از این عکسا بزارههههههههه
زینب مامان محمد رضا
18 تیر 91 18:50
ای جونم امین محمد نمکدون نمکارو ریخت تو قندون بهی چه میکنه
مامی مائده
19 تیر 91 13:57
اخ که تو دل منو بردی با این عکسای خوشگل خوشگلت دست مامان گلتم درد نکنه که این همه فعالیت کرده و ازت عکسای قشنگ انداخته
الناز(مامان بنیا
19 تیر 91 13:59
قربون کتاب خوندنت قربونت اون خوابیدنششششششششش
مامان نخودی
19 تیر 91 17:18
چقدر خوابیدنش با مزه است
مریم مامان پندار
24 تیر 91 21:05
عکس کدخدا بودنش و عکس اخر رو فوق العاده دوست دارم بهی جون پندار به روزه منتظره
soodabeh
26 تیر 91 3:32
عااااااااااااااااااالی بود /مثل همیشه.. مخصوصا این آخری که عکس بچگی خودتم هست و سالها بعد پسرته. و سالها بعد انشاالله در همین شرایط با یه توپ دیگه و تخت دیگه یه نوه ی گل ..
سارینا مامان آرمان
27 تیر 91 20:06
پا توی ماه نهم گذاشتی گلم؟؟؟؟؟مبرک باشه عزیزممممم
آنی
7 مرداد 91 11:40
نازی ماشالا چه بزرگ شده این امین محمد چه عکسای خوشگلی مامانی ازش انداخته
حدیث
9 مرداد 91 21:48
کجایی مامان محمد جون؟ دلمون واستون یه ذره شده بیا از شیرین کاری های شازده بگو
آی تک
14 مرداد 91 13:09
ایییییییی جونم این فیگورای قشنگ رو که میکیری واسه عکسات که من مسخورمت گل پسر
انتگرال!
18 آبان 91 22:17
سلام به مامان و بابای این کوچولو الهی که خدا واستون نگهش داره.خدا ببخشه بتون